رژیم ها و خدمات درمانی


مشاوره تغذیهاز جمله خدمات این مرکز ارائه مشاورات تغذیه لازم در جهت ارتقای سلامت بدنی و رشدی افراد است .مشاوره ی تغذیه برای افراد مختلفی انجام میشود از این رو لازم است تا افراد لاغر ،چاق، باردار، دیابتی و ..زیر نظر یک پزشک تغذیه از یک رژیم سالم و مقوی که به سلامت روحی و جسمی او آسیبی وارد نکند پیروی نماید .در مشاوره ی تغذیه موارد بسیاری لحاظ خواهد شد و در آخر یک رژیم غذایی مناسب با قد و وزن شما طراحی خواهد شد .همانطور که میدانید غذا خوردن یکی از نیازهای ذاتی هر فرد است و داشتن تغذیه مناسب به طول عمر و سلامت جسمی و روحی افراد کمک شایانی میکد ، رسیدن به یک تغذیه مناسب و اصولی توسط علم تغذیه محیا میشود.



Maecenas malesuada elit

رژیم بارداری


رژیم بارداری رژیم دوران بارداری علاوه بر تشخیص میزان کالری های مورد نیاز دریافتی در طول روز ، اشاره ای به ویتامین و املاح مورد نیاز برای مادر و جنین دارد ف در واقع پزشک تغذیه نیاز های تغذیه ای این دوره را به خوبی شناسایی و یک رژیم با توجه به خصوصیات بدنی شما طراحی میکند .رژیم بارداری علاوه بر حفظ سلامت جسمی مادران وزن آنهارا کنترل میکند و از اضافه وزن های ناشی از زایمان و بعد از بارداری جلوگیری مینماید .توجه داشته باشید که رعایت نکاتی که پزشک ارائه میدهد میتواند نقش به سزایی در زایمان مادران باردار داشته باشد .مادران در سه‌ماهه‌ دوم و سوم نیازمند مصرف روزانه به ۳۰۰ تا ۳۵۰کالری اضافی هستند . در واقع این میزان کالری دریافتی تاثیر مستقیم بر جنین و رشد جسمی او دارد ،رژیم‌هایی که فاقد مواد غذایی مفید و کلیدی هستند، می‌تواند بر رشد کودک تاثیر منفی بر جای بگذارد. تغذیه در این دوران از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، ممکن است بر اثر تغذیه نا درست و یا خوردن غذاهای زیاد و غیر ضروری مادران دچار دیابت در بارداری بشوند که عوارض ناخوشایندی در جنین ایجاد و اختلالات بسیاری را در زایمان به وجود آورد . از این رو توصیه میشود که در اولین فرصت بعد از بارداری به یک پزشک تغذیه مراجعه و یک رژیم متناسب و اصولی دریافت نمایید .

+

+


تماس با ما جهت اطلاعات بیشتر

رژیم تثبیت


رژیم تثبیت برای کسب نتایج بهتر در تثبیت وزن لازم است تا موارد ی را رعایت نمایید :-غذایتان را آرام میل کنید و یا در یک محیط ارام مشغول غذا خوردن شوید . – از میوه ها و لبنیات به صورت کامل استفاده کنید و جایگزینی برای آنها در نظر نگیرید . -از مصرف ویتامین ها غافل نشوید و در صورتیکه برای شما ویتامین مشخصی تجویز شده است آن را مصرف کنید . -از مواد قندی و شکر و شیرینی جات به حد نیاز و معمولی استفاده کنید . -ورزش را در برنامه ی روزانه ی خود بگنجانید و سعی کنید فعالیت های زیادی داشته باشید . -خود را وزن کنید و سعی کنید که میزان کالری های دریافتی را کنترل کنید . این کار را هر دو هفته یکبار تکرار کنید.

+

+


تماس با ما جهت اطلاعات بیشتر


رژیم لاغری


رژیم لاغری یک رژیم لاغری میتواند شامل همه ی مواد غذایی پروتئینی و کربوهیدراتی باشد .معمولا رژیم های تک بعدی نتیجه ای در بر نداشته و ممکن است سلامت فرد به مخاطره بیافتد .لازم است تا از همه ی گروه های غذایی به میزان کافی تغذیه کنید و به راحتی وزن کم کنید .رژیم غذایی لاغری باید متعادل، متنوع و متناسب با فرهنگ غذایی فرد در نظر گرفته شود ، تا وی بعد از شروع به رژیم گرفتن از ادامه ی آن خسته و نا امید نشود .معمولا رژیم های نامتعادل بعد از گذشت 5 یا 6 سال فرد را دچار پوکی استخوان میکند.در واقع این نوع رژیم های عجیب و غریب و رژیم هایی که مقدار محدودی مواد غذایی دارد و یا حتی رژیم های تک غذایی، کم کالری و رژیم هایی که با حذف یک وعده غذایی و یا یک گروه غذایی مواجه هستند سلامتی فرد را به خطر می اندازند.بهترین نوع رژیم لاغری که مورد تائید پزشکان است یک برنامه ی غذایی برای مصرف تمامی مواد غذایی مورد نیاز بدن است .در واقع رژیم غذایی لاغری یک برنامه ی غذایی اصولی و صحیح به حساب می آید .با رعایت نکات لازم و مصرف میزان مشخص از مواد غذایی میتوانید در هفته یک کیلو و یا بیشتر کم کنید و بعد از گذشت مدت کوتاهی به یک اندام ایده آل و بدون چربی اضافی دست بیابید .یک روش ساده برای دانستن وزن نرمال اندازه گیری BMI یا شاخص توده بدنی است این شاخص از تقسیم وزن بر اساس کیلو گرم بر مجذور قد بر اساس متر بدست می آید مثلا اگر خانمی 70 کیلوگرم و و قد 160 سانتی متر شاخص توده بدنی عدد 34/27 میشود و این فرد دچار اضافه وزن (Overweight) است که بیش از وزن مناسب و ایده آل و کمتر از حد چاقی درجه یک است.BMI بین 5/18 الی 9/24 وزن نرمال است BMI بین 25 الی 9/29 اضافه وزن است BMI بین 30 الی 9/34 چاقی درجه یک و هر چقدر این عدد بیشتر شود به سمت چاقی مفرط می رود.اضافه وزن معمولا ناشی از مشکلات غذایی و سبک های نادرست تغذیه در طول روز است.یک متخصص تغذیه با بررسی توده بدنی افراد درصد چربی های اضافی انباشته شده در بدن او را تخمین می زند، و به شما یک رژیم سالم و اصولی می دهد تا به کمک آن بتوانید مقادیر زیادی از چربی های بدنتان را کاهش دهید.درمان چاقی با رژیم لاغریدرمان چاقی عموما با استفاده از ورزش و پیروی از یک رژیم غذایی صحیح حاصل می شود، اما در مواردی که پزشک به شما توصیه کند می توانید از سایر روش ها مثل داروی لاغری موضعی نیز استفاده کنید.

+

+


تماس با ما جهت اطلاعات بیشتر

رژیم چاقی


زمانی که تحت درمان تغذیه ای قرار میگیرید باید توجه داشته باشید که پزشک موظف است علل چاقی یا لاغری شمارا بازگو کند و نسبت به مشکلات بدن و یا ساختار فیزیکی و درونی شما یک رژیم ایده آل طراحی کند .باید مواد غذایی مورد نیاز بدن شما در این رژیم گنجانده شود و به سبکی طراحی شود که شمارا از ادامه ی راه خسته نکند .یک رژیم چاقی مناسب باید ماندگار باشد و بتواند اراده ی فرد را در رسیدن به وزن ایده ال یاری کند .مشورت صحیح در جلسات مشاوره و بررسی روند چاقی شما از وظایف دکتر تغذیه است که میتواند به شما انگیزه ی کافی برای ادامه ی مسیر را بدهد .از پزشک بخواهید تا با توجه به ذائقه ی شخصی شما رژیم را طراحی کند و تمایلات شما به گروه های مختلف غذایی را بررسی نماید . رژیم های چاقی باید بسیار لذیذ و لذت بخش باشند و فرد را در ادامه ی رژیم یاری نماید .همانطور که بیان شد به کمک روش های نوین و رژیم های اصولی ارائه شده توسط متخصص تغذیه می توانید به وزن ایده آل خود دست یابید ، برای این کار لازم است تا شما از یک برنامه ی غذایی مفید پیروی کنید، البته مصرف تمامی گروه های غذایی برای وزن گیری توصیه می شود و دقت در انتخاب نوع غذاهای مصرفی در طول شبانه روز تاثیر به سزایی در کاهش یا افزایش وزن شما دارد .

+

+


تماس با ما جهت اطلاعات بیشتر
essay writing essay writer custom essay custom essay writing online pay someone to write my paper order custom writing thesis writing essays online college paper writing services good college essays essay paper college essay writing service writing paper coursework help custom writing original essay writing quick essay writer